Thursday, March 17, 2011

KU MENUNGGU

ASSALAMUALAIKUM !
aha ! suda lama refa ta update blog kan ? kesian korang.. act.. buzy sbnrNYE. almaklum.. nak kata atlet tu takk. tapi buzy gan SUKAN. jeng jeng.. walaupun HOKI telah kalh ! huahua ! but nak wt cm ne en.. kalah menang tu kan adat permainan.. sekarang ? buzy pulak gan SOFTBALL .. act 1st year ak masuk sofball neyhh.. huhu.. so tak kesah la kalo jadi simpanan pon. HAHA bengap betol ak neh.. kalo nak main setakad simpanan wat pe? en? en ? taun ni AGAIN.. seri perak sebagai tuan rumah.. cikgu cakap dorg mmg sejak zaman azali terer.. every year menang.. ohh i c .. patotla.. 

KU MENUNGGU !

jeng. jeng.. tunggu sapa makcik ?.. berkaitan tajuk di atas ingin saya nyatakan bahawa saya sedang menunggu seseorang untuk mnyatakan LUAHAN HATI nya pada say.. hehe.. ayt skemala kau.. tapi itula yg betol NYEK wahai reader sekalian.. sejak 2 menjak 3 menjak ni.. aku rasa lain antara aku dan dia.. dan terbukti bila dy tanya aku sudah berpunya ke blum ? soalan yg aku taw jawapan NYA. saja perkena dia. HAHA. ta baik kan. sian2.. DIA suka wt ayt tergantung.. ta abeh2 ak ja perasan. ckpla penuh2. tape dy kan MALUU :) . ha? yeke kau maluu ?.. HAHA poodaah !
I STIL WAITING FOR YOU !

No comments:

Post a Comment