Tuesday, March 29, 2011

crying and keep crying !

ASSALAMUALAIKUM !

Mungkin aku yang salah ..Ku tak mampu untuk menjaga cintamu..Hanya untuk diriku..Mungkin aku yang salah tak menjagamu..Memang aku tak mampu..Ku tak mampu untuk menjaga cintamu..Selalu untuk diriku..Memang aku yang salah buatmu terluka..Jujur ku katakan ku masih mencintaimu....Walaupun diriku selalu menyakitimu..Jujur aku masih ingin bersamamu.....Walau dirimu kini bukan untukku lagi...Kau telah pergi...Kini kau telah terluka kau tak ingin lagi....Mencintaiku kerna ku menyakitimu.....Kini kau bukan untuk diriku lagi...Jujur ku katakan ku masih mencintaimu
Walaupun diriku selalu menyakitimu..Jujur aku masih ingin bersamamu..Walau dirimu kini bukan untukku lagi...Kau telah pergi..


luahan hati seorang budak perempaun yang sakit hati.. dan terasa sangat diri ini dipermainkan.. aku tau aku serong yg tak cantik . tak shumel. dan tak seksi mcm dea.. yeah ! sekurang-kurangnya aku masih cukup solat ! dea dala seksi ! kalo aku  lelaki ! aku takan pilih wanita yg sebegitu rupa.. inilah yang dikatakan dunia hampir kiama.. ramai wanita yg mendedahkan sana sini. dan lelaki semakin ghairah dengan pendedahan itu.. yeah ! aku tahu yang aku tak sempurna.. wahai manusia! siapa yg smpurna tu ? meyh bg tau kat aku? manusia di muka bumi ALLAH  tak pernah sempurna!


bule takk nk lepaskan GERAM ? tape ni blog aku so ap korang kesah ? kebelakangan ni aku rasa mcm ta sedap hati jea. rupa-rupanya ini yg berlaku ? tady softball.. memang patot bijik mata aku lebam.. adik senior baling pastu aku termenung ! cikgu tanya aku cakap ta segaja,. "saya terlepas bola cikgu. tu yg kena"  padahal aku termenung ! tapi takan nak cita kot.. emm.. biarlahh . PADAN MUKA kau refa. elokelok putih jadi biru. salah kaula. ! grr !

tadi aku membuat statusstatus kegeraman aku di fb.. ternyata ramai yang menyokong aku.. ruparupanya. ada lagi yang menyayangi aku. cayalahh.. lebiuu korang fb friend !  ni nak cita situasi kat sekolah tadi >>>>

pagi yang mulia hari SELASA 29/03/2011 aku berjalan-jalan ke suatu kawasan di sekolah PEKAN BARU yg serba cantik .. err ! bole lahh ceriaceria gitu. tamaula aku nak cita kt mana tempat yg aku pergi tu.. nanti kantoii pulakk,, aku melintasi sekumpulan perempuan yg kaki gosip ! dan aku terdengar mereka berkata " weyhh hgpa pasan dak refa tu len ?." kadangkadang aku tengok dea gedik jea" then c B ckp " tula. dala sat aku tengok dea gan alif. sat gan didy sat dgn.. er tah mcmmcm. nmpk player betoll. ! hey !! jahanam oii ! aku memg rapat gan semua orh alif gan didy tu kan kwn aku. awat hg dengki ap woi ? bila aku g dekat mereka.. pakat ubah topik ! aku dgn selambanya.. blah dgn sakit hatinya..

kepada semua yang telah mengutuk aku! terima kasih ! korang membuat dosa ! okea.. terasa ? uhh.. do i care ? baik korang mintak maaf gan aku.. tanak ? wahh kerasnya hati korang manusia bertopengkan syaitan ! ppiirraahh ! aku tanak kwn org mcm korg lahh.. go to the hell ! oke.. 

No comments:

Post a Comment