Tuesday, September 27, 2011

F A M I L Y

oke. THE FAMILY. act they are my besfrend. nothing to say. but they are my superb bestfren (:
i hope that we always togather forever fren. we always spend time together (:
they are

okea. dok speaking terok-2 pula refa ni. grammar terabor. hehe

this is FIQAH ZN. yess my KAK LONG. dia paling tua. HAHA
ILOVEYOUU laa (:


SYAIFUL NAZREEN my ABANG LONG
haha. saje tarok gamba dia HOT. kembang sikit hidung adik dia ni. HAHA


ni MUHAMMAD HANIF. even dia kecik. tapi masih bukan yang bongsu HAHA
eh. jgn cakap dia kecik sensitf hehehe


be the last. sbb dia lahir last skali HAHA
we call him MOHAMMAD SHAHIDAN
oke iloveyouualso
HAHA

oke. love as fren kay.. alaa. LOVE je pikiaq pakwe. kawan pon bole maa. because we all sweet like sugar (:
I LOVE ALL MY FREN .. 
* we all sixteen act :P

No comments:

Post a Comment