Monday, May 16, 2011

selamat hari guru

ya ! selamat hari guru kepada semua guruguru di dunia ni :)  terima kasih cekgu semua sebab ajar saja mengenal A tersemputsemput sampai saya tau Z :)  terima kasih kepada guruguru SEKOLAH RENDAH KEBANGSAAN TELOK GADONG KLANG , SELANGOR dan SRA KAMPUNG DELEK KANAN. KLANG SELANGOR yang mengajar saya dari darjah 1 sampai darjah 5 . cekgu yg sy paling egt adalah teacher rosmawati.. cekgu suhaila , teacher chin , cekgu faisal. byk lagii ta tersenarai :) saya sayang cekgu semua.. dan terpenting teacher nashiba yg ajar group cheerleader saya :)
cekgucekgu sk telok gadong terbaikk 
maafkan saya cekgu.

menjelang UPSR . cekgucekgu SEKOLAH KEBANGSAAN WAWASAN PARIT BUNTAR  berusaha mengajar saya sampai hari paling ditakuti oleh saya iaitu hari peperiksaan UPSR.. punya lahh takod.. terima kasih cekgu yang mengajar 6 mutiara 2007 .. saya sayang cekgu.. saya minta maaf sebab sy selalu nakal dalm kelas.. bantah ckp cekgu.. masa tu saya budak lagi. besa lahh.. tapi cekgu tetap na ajar saya :) 
dan akhirnya saya dpat keputusan yg mmg padan . sebab selalu main dalm kelas . ta cemerlang mcm org lain. 3A ja. tapi cekgu cakap kat saya. tapa.. kamu bole berusaha lagi dah rezeki kamu.. saya egt lagi cekgu norain cakap kat saya.. :)

SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN PEKAN BARU PARIT BUNTAR,PERAK adalah alam baru bagi saya. sebab dah besa sikit :) sini lahh bermula pahit manis sebagai remaja :)
cekgu yg banyak bagi nasihat pada saya . terima kasih cekgu :)
dan bermulanya subjeksubjek yg susah yang membuad sy tension HAHA
tapi cekgu tetap mendengar soalan sy yg bertubitubi.. kesengalan saya. cekgu layan jep :)
cekgu ta penat mengajar saya. saya hargainya.. terima kasih lagi .
dalam kelas sy nakal.. suka buad bising.. cekgu selalu marah.. tapi cekgu tetap masuk jugak kelas sy.. hehe

TERIMA KASIH CIKGU SMKPB !!!!




gelagat hari guru di SMKPB :) >>>-----


we`re like sibling :)
semua ni cekgu praktikal :D



keluarga bahagia kami :)



adek saya yang bongsu.. HAHA


atuk saya yang sengal :)


cekgu lana gan cekgu fahmi yang bakal ajar saya ekonomi asas HAHA
nampak tak gatal ? HAHA


muka semua lainlain sebab ada 4 camera kat depan HAHA
bersama pengetua yg sempoi :)


aksi aerobik gurguru + muridmurid :)


i think i will married you :)


THE END !!

No comments:

Post a Comment