Saturday, February 5, 2011

c.i.n.t.a

CINTA ? Oh My Godness ! perit kan ? aha ! saja jek na menggedik.. cinta tu kekdg kita tak jangka. permulaan mmg semuaNYA indah belaka en ?. ya ! pasti semua orang pernah merasai cinta. mungkin juga ad yg tadak "perasaa" HAHA ye kan ? mesty ada punya. cayala.. pastinya semua orang punya "CERITA CINTA" masing2 cerita ak ta sama gan korang punya cerita.. takan nak sama plak ye dakk ? ngok ! haha  ak nak cerita kisah cainta ku yg ta best ni. da ta bole pendam. na cerita jugak. ta na dgr lantakla. ni blog ak ! HAHA

cerita bermula 6.01.2007 hari pertama aku bersekolah di sk wawasan.. memg ak tak suka gila baben la. sbb ak terpisah oleh dunia ku. haha yela dulu dok KL maa. punya la susah nak speaking utara.. sebulan kot baru ak bole speaking tu un blom kaw2.. bole la sikit2. lama2 la pro daa.. perkataan pertama yg mmbuat ak gelak bila dgr ialah 'biaqpi' mmg ak gelak sakan bila wani ckp.. diaorg semua pelik. HAHA tapi aku wat kering jea.. HAHA dulu kecik2 tade perasaan lagi nak marh2 almaklum blum tut..tutt psst ! ta mau ckpla.. huhu malluuuu :) ketika aku berada di dlm kelas ak selalu diejek pasal ak dok ckp KL2. gan budak mulut paling bisibg ! grr ! sampai skrg ak kurg suka degan dy.. bila hari ke-2 ak terusha seorg  mamat ni.. nmpk baik.. sweet sgt.. ak pon mula la na mggatall.. ak suka kt dy.. dulu zaman nostalgia ak mmg fanatik dy.. tapi ramai yg kata dy tu mulut bole tahan gaa ( mulut lancang ) yes ! kekdg laa.
tapi ak ta peduli.. yela cinta itu buta  ! bila zaman2 tu semua da berlalu.. ak pon meningkat ke sekolah menegah .. jeng2


bila sekolah menegah ak msih mengharapkan dy.. tapi sygNYA. ak telah bercouple dgn org yg ta ptot ak cpl.. i dunno y?.. hrr ! cm bodo.. haha itu zaman hbgusan ak en? en ? then naik f2 impian menjadi kenyataan tarikh 24.01.2009. aku pling igt tarikh keramat itu yaa. ya kami bersatu dalm ikatan yg tidak sah iaitu kamu bercouple ya! ak ta rasa un dy serius gan ak. maybe dy cuma na try2 ? omg tapi ak suka sgt bila dy paggil ku beby aww gatall kau.. haha suda2 maluu niey :)) kalo cita lbih2 kang ta best aww.. t ad org jels.. :(( btw akn ak keng sampai bila2.. haha even dy tidaj pernh sekali suka ak.. yela. siapah aku baginya? tidak cantik,tak cute, jahat.. tu semua akula. ( mungkin betol ) ak setia menanti NYA di bawah pokok tauge.. psstt ! asyk ayt nih jea.. 


zaman kegemilagn aku bangkit sedikt. bila ak bercpl dgn senior ak.. tapi dlm ta rela. ak trima jga supaya ak bisa melupakan dia.. ak kecewa tersgt2.. yaa. selama lbih kurg 9 bulan aku bersamaNYA. byk kngan pahit manis antara dia dan aku. yes ! i admn mmg sedikit sbyk ak bole melupaknNYA. tapi ta sepenuhNya. ak tataw knp ? knp susa sgt ?. entahla.. 




setelah ak bercerai dgn kekasih ke-3 ak tu.. sehingga sekarag tidak wujud lagi cinta ak kpd sesiapa pun..  senyumku senua org boleh nmpk.. tangisku ? tiada siapa yg ak tahu.. menderita krana perasaanku sentiasa terpendam tanpa diketahui NYA?. tapi knp ak kena suka dia? hrr ! dunno la. ak da try daa.. ta bolee maa. byk kali ak cuba tapi ?. aargghh ! help me :((
kesedihaan aku biar ak tanggu sendiri. 4 tahun dia berada dalm hatiku.. jagn kuar taw. ok2 :)
biar aku ia menjadi khayalan pon tapa..  jangan kata ayat2 aku nih nak meminta simpati sesiapa.. itu semua takk ! ni just suka suki na tulis bila aku tgah rajin ni :)  dan if korang mnyampah ? na uat cm en? ak da ckp jgn baca kalo org ta suka.. 
watak2 nih ta de kene mngena gan anada. kalo terasa nasibla.. :P 
"CERITA CINTA" ku ta sehebat korg.. ta best kn ? haha
takan nak cita sebijik2 kot... ak shortkan jea.. :)

No comments:

Post a Comment