Friday, December 17, 2010

peramugari ?

bercerita tentang peramugari.. mmg tak asing bg ak la.. hehe sbb nanti beso, ak nak jadi peramugari.. ngee :P
haha.. bukan ap. ak terkejot beruk bila dgar mak ak bg jd peramugari.. haha.. aku egt mak ak ta bg ak jdi peramygari.. yela kan seksi pakai skirt. haha.. cerita bermula bila:
ak gan mak tgok brita tv3.. skali ada depa cita psl AIRASIA.. pastu mak aku pon tanya la.
mak : ngah hg ta teringin ka na jd cm tu..
aku :  dlm hti ( ha! ap mak ak ngarot nih ?.. mau ke dy bg ak jd ? kus! semangat !) ermm.. mak bg ke ngah nak jd cm tu ? (dgn perasaan tako :(
mak : apasal plak ta bg.. mak lg suka.. mak mmg suka tgok org jd peramugarii.... kalo hg na jd peramugarii.. hg blaja rajin2
aku : ( bapak dia!!! biar btol mak aku nih.. hahahaha.. cm ta caya ja!! hhooorraayyy !) emm tgokla.. hee

haha.. lawak sih.. bagai kan 1 mimpi indah.. teruja yg mat sangt.. huh! kalo cm nih makin semangatla. aku. haha! kena upgred BI ak nih.. huhu hamcoQ. bhahhahaa

ha! nak jadi cam akak nila.. :)

No comments:

Post a Comment